Bedriftsfotball, seriespill 2019

Vis kart

Påmelding kr 5 512,00 inkl. avgifter

Velkommen til årets serie i bedriftsfotball!

For 2019 tilbys det seriespill i 7er (med forbehold om nok påmeldte lag)

For å delta i seriespillet må laget være medlem av Hedmark og Oppland Bedriftsidrettskrets, eventuelt tilknyttet Bedriftsidretten på en annen måte (tilknytningsavtale).

Ved spørsmål om dette ta kontakt på hedmark@bedriftsidretten.no

Det er mulig for de aller fleste å starte et «Bedriftsidrettslag». Eks: flere små bedrifter kan slå seg sammen til ett lag, mulighetene er mange, så ta kontakt ved spørsmål.

HVEM KAN DELTA?

Spillerne må være fylt 15 år. Ansatte i bedriften kan spille både aktiv fotball OG bedriftsfotball. For spillere som ikke er ansatt i bedriften, spillere på dispensasjon, gjelder regelen om at aktive spillere mellom 15 og 30 år ikke kan delta. Karantenetiden fra aktiv fotball til bedriftsfotball for ikke-ansatte i aldersgruppen 15-30 år er seks måneder fra siste terminfestede kamp.

DOMMERE:

Hvert lag er ansvarlig for å finne dommere på de kampene dere er hjemmelag. Kretsen har kjennskap til dommere, så send gjerne en forespørsel ved behov.

Dommerne betales av hjemmelaget kr 300,- pr kamp.

KAMPREGLEMENT:

Spilletid 7er: 2 x 25 min

Seriespill er planlagt på Hamar (HIAS), Lillehammer, Kongsvinger og Gjøvik (med forbehold om at nok lag melder seg på i det enkelte området).

Det var forrige sesong en tendens til at enkelte lag ikke kunne still til oppsatt kamptid, og lot vær å møte også uten å gi beskjed til motstanderlag, dommer og/eller kretskontor. Derfor vil kretsen slå hardere ned på dette, og håndhever regel om omberammingsgebyr/bot for ikke møtt til kamp. Følgende summer gjelder:

• Omberamming av kamp etter at terminlisten er satt: gebyr kr. 500,-
  • Omberamming av kamp med mindre enn 72 timer til kampstart: gebyr kr. 1000,-
  • Ikke møtt til oppsatt kamp uten å gi beskjed til motstanderlag, dommer og kretskontor innen kl 12 siste virkedag før: bot kr 700,-
  • Vi minner også om at lag som ønsker å omberamme kamp skal inngå dialog med motstanderlag og kretskontor slik at vi kan finne ny dato.

Påmeldingsfrist: 25.mars

Påmeldingsavgift: kr 5.500,-  (+betalingsavgift)

Tilknytningsavtale: kr 1500,- pr lag pr sesong i tillegg til påmeldingsavgiften (dette er for de som ikke har et ordinært bedriftsidrettslag)

Seriestart: ca 15.mai