Budorrennet 2020 (K)

Tid

Vi har gleden av å invitere til Budorrennet 2020 den 4 januar kl. 11:00 Praktisk informasjon.

Påmelding
Budorrennet 2020 (trykk her)

Kart Budorrennet

Kart Budorrennet Halv distanse

Litt praktisk informasjon:

Start er 11.00 på Budorrennet og 11.15 på halv distanse.

Det er fellesstart med egenseeding. Vi setter puljer etter antatt sluttid og du velger den puljen som du tror passer deg best.

Startnummer hentes i klubbhytta fra 09.00 på renndagen.

Vi har kiosk og mulighet til dusj og ombytte.

Det er gratis parkering på stadion. Vi oppfordrer til felleskjøring da vi venter mange deltakere.

Det er bomveg til stadion, skiltgjenkjenning, du kan bare kjøre og betale i ettertid. Mer info lenger ned..

Budorrennet er sesongens første seedingsrenn så her har du muligheten til å sikre deg en god seeding tidlig i sesongen. Se mer om alle seedingsrenn her.

Vi er seedingsrenn til Birken og Vasaloppet.

Rennet går over store deler av Hedmarksvidda i snilt terreng og er på 42 km. Løypa blir lik den som var i 2019. Nordbygda/Løten Ski er en erfaren arrangør som også i 2020 vil sette alt inn på at alle skal få en god opplevelse i våre meget godt preparerte løyper.
Det er fellesstart med egenseeding.

Startkontingenten er Kr. 400,- ved påmelding i løpet av 2019 så her er det ingen grunn til å vente. Ved påmelding 1-3 januar er startkontingenten 500,-. Påmelding etter dette håndteres som etteranmelding og belastes kr 600,-. Eventuell lisens og administrasjonsgebyr kommer i tillegg.

Informasjon omkring bomsystem:

Den 1. januar bytter vi bomsystem for vegene i Løiten Almenning. Det nye systemet baseres på skiltgjenkjenning ved hjelp av kameraer. Norgesbom/Youpark som er markedsleder på slike systemer er valgt som leverandør, og de har pr. i dag 50 tilsvarende anlegg og 35 000 brukere rundt i Norge. Fordelen med det nye systemet er at det vil bli slutt på all kø ved bommer samt at det muliggjør en mer fleksibel abonnementsløsning.

Betalingsalternativer:

1. Betaling innen 48 timer: Du betaler bompasseringen din med ditt betalingskort (bankkort/Visa osv) på youpark.no innen 48 timer. Betalingen er sporløs.
  2. Automatisk trekk via betalingskort: Gå inn på youpark.no via mobil eller PC og registrer bilnummer og kortnummer. Du vil da automatisk bli trukket for enkeltbillett for hver bompassering.
  3. Faktura: Kjører du igjennom bommen uten å foreta deg noe, så vil kjøretøyets eier motta en faktura i posten på bompassering + fakturagebyr på kr 64,-
  4. Abonnement: Det vil bli tilbudt flere forskjellige abonnementer i det nye systemet. Disse er listet opp under priser nedenfor. For å kjøpe abonnement går man inn på youpark.no, og velger Budor som lokasjon. Her blir du guidet igjennom hele kjøpsprosessen.

Mer informasjon på www.visitbudor.no

cid:69B51828-1726-48E8-BB4E-6D5CD937AED8