Bowling - Sørlandets Idrettsfestival - AVLYST

Arrangør: Agder bedriftsidrettskrets
Påmeldingsfrist: 13.01.2021 17:00

Vis kart

Til resultater: https://bedrift.bowlingres.no/turneringer/2020/srlandets_idrettsfestival_2020/

Turneringsreglement bowling2021.pdf

Turneringen er en singleturnering i klassene herre og dame og spilles i Hannevika bowling.

Turneringsform: Det spilles 6 serier europeisk i innledende runde. 20 beste herrer og 10 beste damer går til mellomrunde (tar ikke med seg poeng/pinnefall fra innledende spill).

Antallet som går til mellomrunde kan justeres på bakgrunn av antall påmeldte. Mellomspill består av 3 serier amerikansk, også denne runden med handicap. 5 beste herrer og 5 beste damer til finalespill uten handicap. Finalespill etter utslagsmetoden. Spilles først 1 serie, laveste sum ryker ut. Spilles videreetter samme prinsipp til 1 vinner står igjen.
NB! Tas forbehold om at turneringsform kan endres.

Handicap: Det gis handicap 0-6-12-18-24 i forhold til gjeldende klasser.
Alle aktive går automatisk inn i høyeste klasse.

Husk å oppgi snitt ved påmelding.