Klubbkonkurranse Finfelt

Påmeldingsfrist: 24.11.2019 22:00

Vis kart

Hei!

Mandag 25.november kl.18:00 – 21:00 arrangerer vi klubbkonkurranse i Finfelt. Påmelding finner dere over denne teksten. Se etter en blå knapp.

Finfelt betyr skyting på forskjellige avstander og skytetider, på blinker av varierende størrelse og form. Noe skyting blir kun enhånds, og noe tohånds. Det er bare tillatt med kaliber .22 LR, og kun åpne sikter. Ta med minst 30 skudd.

Skytterne deles i tre lag, som skyter til forskjellige tider. Du kan velge lag når du melder deg på:

Lag 1 - kl.18:00 – 19:00

Lag 2 - kl.19:00 – 20:00

Lag 3 - kl.20:00 – 21:00

Siden alle på samme lag ikke kan skyte samtidig, må man regne med at det kan bli litt ventetid.

Når konkurransen er fullbooket åpnes det for å sette seg opp på venteliste.

Hvis du har meldt deg på, men blir forhindret fra å komme – husk å melde deg av igjen slik at en fra ventelista kan overta din plass!

Ved spørsmål kan jeg kontaktes på e-post: fredrik.woxholth@gmail.com

Fredrik Woxholth

Stor-Oslo Skyteklubb