Avlyser all aktivitet inntil videre!

Postet av Ringsaker Danseklubb den 11. Mar 2020

Hvordan forholder Ringsaker Danseklubb seg til Koronaviruset?

• Personer som har vært i områder med vedvarende smitte, oppfordrer vi til å holde seg hjemme i 14 dager etter at de har kommet hjem, dette uavhengig av om du de har symptomer eller ikke.
  • Personer som har ubehag som feber, sår hals, brystsmerter, hoste, pustevansker, anbefaler vi at holder seg hjemme i 14 dager.
  • Dersom du har vært i kontakt med koronasmittet person, skal du holde deg hjemme i minst 14 dager.
  • God håndhygiene reduserer smitte, vask godt med såpe og vann eller benytt alkoholholdig hånddesfinfeksjonsmiddel.
  • Bruk papirlommetørkle foran munnen og nesen, dette kastes etter bruk, vask hendene godt.
  • Bruk albuekroken når du må hoste eller nyse dersom du ikke har papirlommetørkle tilgjengelig.

Styret i Ringsaker danseklubb vedtok i kveld den 12.03.20 å avlyse all aktivitet grunnet koronaviruset.

• Lek og dans og HipHop fra kl. 17:00 mandager i Gymsal Kirkenær skole - Avlyst
  • Årsmøtet 18.03.20 kl 18:00 - Hjørnet Gastrobar, Brumunddal - Avlyst
  • Sosialdans 26.03.20 fra kl. 19:00 - Hjørnet Gastrobar, Brumunddal - Avlyst

Løpende informasjon om endringer i våre aktivitetstilbud basert på virus-situasjonen legges ut her.