Årsmøte

Postet av Sjetne Idrettslag den 20. Feb 2023

Innkalling til årsmøte i Sjetne IL 2023

Styret innkaller herved til årsmøte i Sjetne IL. Årsmøtet avholdes 21.mars klokken 1900 i klubbrommet i TOBB-hallen Sjetne IL.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før på vår hjemmeside, se i filarkiv menyen eller bruk link

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 7.mars til dagligleder@sjetneil.no Det ønskes at vedlagte mal brukes.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Sjetne IL i minst én måned, fylle minst 15 år i 2023, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Sjetne IL. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Sjetne IL’s lov. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Sjetne IL kontaktes på dagligleder@sjetneil.no

Velkommen til årsmøte!