Vellykket finale

Postet av Kisen Miniatyrskytterlag den 21. Apr 2022

Kisens førstelag vant som ventet 1.divisjon. De fire skytterne avga kun ett poeng. Nordstrand var mer enn tre poeng bak. Her er laget til Kisen avbildet med sin kaptein og maskot Stig Alstad.

Vi er glad for det store oppmøtet og håper at vi kan komme med ny innbydelse til ny serie til høsten. Vi takker Magne Landrø AS for sponsingen av premier. Alle resultatene finner du på seriens hjemmeside. AKERSHUSSERIEN 15 METER (kisen.no)

Svein Erik Skotterud ble takket for 20 års stor innsats med Akershusserien.

Oslo Østre vant uttrekkspremien som var 5000 SK riflematch som var sponset av Magne Landrø AS.

3.divisjon ble vunnet av Høland/Bjørkelangen 2, foran Skedsmo ungdom og Høland/Bjørkelangen 3

Kisen Ungdom vant 2.divisjon. Beste skytter av samtlige denne kvelden var Pernille Nor-Woll med 300 poeng og 25 innerblinker! Nordstrand kom på andreplass og Østre Romerike på tredjeplass.

Kisen skjøt 1199 poeng og vant 1. divisjon for Nordstrand og Oslo Østre