Odal Sparebank med nytt tilskudd til lagsjakkene

Postet av Kisen Miniatyrskytterlag den 23. Nov 2023

Vår lokalbank, Odal Sparebank, er vår største sponsor. De har støttet oss ved arrangementer, ved reklame i hallen og med støtte til de flotte lagsjakkene vi har. Jakkene er ganske dyre i innkjøp og for å få flest mulig medlemmer til å bruke dem, har vi satt en meget lav pris. Når vi i vår gikk tom for jakker søkte vi nok en gang om tilskudd fra banken.  Og svaret kom ganske raskt og det var en bevilgning på kr.20000.

Bilde: Verdens beste klubb for kvinnelige juniorer bruker selvsagt jakkene. Jentene kom hjem med fire medaljer fra VM i Korea Fra v. Verdensmester Synnøve Berg, Pernille Nor-Woll og Caroline Finnestad Lund.

Kisen MSL er utrolig glad for den støtten vi får fra banken. Det er veldig viktig for samholdet i laget at alle, barn som voksne, bruker felles antrekk. Fredrikstad Open arrangeres i helgen og der har vi 25 deltagere som viser hvor de kommer fra! Så vi takker og bukker for det flotte samarbeidet vi har med Odal Sparebank!

Bilde: Våre aller yngste med ledere gjorde det meget godt i landsstevnet for rekrutter i Stjørdal