Heidi fikk napp i pokalen etter meget god skyting

Postet av Kisen Miniatyrskytterlag den 9. Sep 2015

Kurt Eirik Bekkevold var fornøyd med at Heidi Sørlie-Rogne tok et napp i pokalen.

RESULTATER

Rekordstor deltagelse

Det var hele 42 skyttere som deltok i lagsmesterskapet i liggende og det ble skutt mange gode resultater i alle klasser. Skytterlinken satte i fjor opp en vandrepokal som alle klassevinnerne hadde mulighet til å ta et napp i. I år så var måltallet satt til gjennomsnittet av de tre beste innendørsresultatene på landsstatistikken. Det ble også opprettet en egen B-klasse for de som ikke hadde skutt 620 poeng i år.

Heidi Sørlie-Rogne skjøt 615,5 poeng og tok dermed napp i pokalen. Poengsummen er en topp poengsum også internasjonalt. Den ville bla gitt en annenplass i WC i Kroatia tidligere i år! Det var svært hard kamp om de beste prestasjonene under den innledende skytingen. Stian Bogar fikk 629,8 poeng og Hanne Skarpodde 624,8 poeng. I ungdomsklassen imponerte Hanna Huser i U13 med 305 poeng og Ingrid Jensløkken i U14 med 302,4 poeng.

Noen av de flotte ungdommene vi har fått i Kisen.

Hanne Skarpodde vant en utrolig jevn finale

Som seg hør og bør var det en avsluttende finale i klubbmesterskapet. Det ble litt av en batalje med stadig skiftende skyttere i ledelse. Det var tideler som skilte hele tiden, men til slutt var det Hanne Skarpodde som trakk det lengste strået. Nærmest kom Stian Bogar og Simon Kolstad Claussen. Disse tre tok da med seg pengene som var satt opp i denne skytingen