1177- hva betyr det? ( SG 2016 - viktig informasjon)

Postet av Birkenes Idrettslag den 4. Jul 2016

Hei alle sammen!

Da påmeldingsfristen gikk ut ved midnatt fredag var det 1177 påmeldte til årets Sørlandsgalopp. Det er veldig bra og over mine forventninger!

Som tidligere nevnt er det nå vår oppgave å gjøre dette til et kvalitetsarrangement som deltakerne og vi arrangører ser tilbake på med glede. Det skal vi klare!

Dessuten ser værmeldingen bra ut. Det er ypperlig løpsvær, men muligens litt kaldt med strandliv og bading. Men så var det disse regnbygene som kommer og går……..

Generelt:

-Alle funksjonsansvarlige må ha sjekket arrangørhåndboka for sine oppgaver.

-Alle uklarheter om egen funksjon må hver enkelt ta ansvar for å avklare i forkant.

-Alt eget materiell – utenom telt, bord og stoler – må være på plass

-Bemanningslister må være klare, slik at man har tilstrekkelig bemanning alle dager.

-Godt humør og utpreget serviceinnstilling

-Det er fint om vi lar våre gjester være prioritert i køer, dvs vi prøver å benytte tilbud når køer er små.

-Mange innen arrangørkorpset har meldt seg på og vil løpe. Det er veldig bra. Startlister vil bli lagt ut på hjemmeside og Eventor på mandag kveld. Dersom det er behov for endret starttid, er det fint om det også gjøres på tidspunkter hvor sekretariatet er veldig belastet.

-Informere øvrige medarbeidere innen din funksjon godt om oppgavene deres og informasjonen her.

-Vi i hovedkomiteen vil bemanne løpskontoret og vil hjelpe til om det skulle oppstå uforutsette behov underveis.

-Jeg har lagt ved

For Lillesand torsdag:

-Her må arena med alle dets funksjoner være klar i god tid før deltakerne kommer. Først start i N-åpen er kl. 17. En god del deltakere kommer før det. Derfor må alle funksjoner være klar senest kl. 16, dvs alt må være rigget og på plass slik at man er klar til å ta imot deltakerne.

-Vi prøver å få til en arrangørparkering nærmere enn Møglestu og vil komme tilbake med det på mandag. Gata inn til samlingsplass blir stengt kl. 16 på løpsdagen. Derfor må alt av transport av varer og utstyr være kjørt inn før dette.

-Siste løper starter kl. 20. Vi må se an litt når vi kan begynne å rigge ned, men jeg vil anta det kan starte 2100 – 2130. Alle funksjoner må huske å ta med seg alt av medbrakt utstyr og rydde egen «arbeidsplass». Husk evt skilter og merkebånd.

For Høvåg fredag:

-Arena med alle dets funksjoner må være klar kl. 1200. N-åpen kan starte fra 1300. Første ordinære start er kl. 1400.

-Også her vil dere motta særskilt informasjon om arrangørparkering.

-Siste start er kl. 1600. Tidspunkt for avslutning av dagen vil for de fleste funksjoner på arena være ca. kl. 18.

For Høvåg Lørdag:

-Arena med alle dets funksjoner må være klar fra kl. 0900. N-åpen kan starte fra kl. 1000. Første ordinære start er kl. 1100.

-Arrangørparkering som fredag.

-Siste start er kl. 1300. Tidspunkt for avslutning av dagen vil for de fleste funksjoner på arena være ca. kl. 1530. Det er lengre løyper lørdag.

For Høvåg søndag:

-Arena med alle dets funksjoner må være klar fra kl. 0900. N-åpen kan starte fra kl. 1000. Første ordinære start er kl. 1100.

-Arrangørparkering som fredag.

-Siste start er kl. 1300. Tidspunkt for start med å rigge ned antas å være ca. kl. 1530. Det er ekstra premieutdeling søndag. Alle funksjoner må huske å ta med seg alt av medbrakt utstyr og rydde egen «arbeidsplass». Husk evt skilter og merkebånd.

Tvi – tvi! Og lykke til alle sammen!

Svein Roar


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.